My Oc Seika Aka Alice Oc Multiverse

My Oc Seika Aka Alice Oc Multiverse 
This oc is mine it was born in 2005 that's where I created it even before I want to say 
Because I made it during the 2000s so please don't draw it or copy it 
All drawings made of my character oc 
Without my permission will be banned from my friends 
I do not allow my Oc's to be touched, whether it is my Oc's or my Oc Marina
Please respect this 
👹👺🎃❤️🧡😻😸😺
👹👺🎃❤️🧡😻😸😺
Name Bianchi Piseddu (she has both my last name, that of my mother and my father)
First name: Alice 
Nickname: Seika Princess 
Age: 33 years old * like me since I follow my oc character *
Race: semi-human fairy mage 
😈👿👻💀☠️👹
Family: it's sisters who are my Oc's Marina Adeline Stéphanie Caroline Charlotte and Amandine and Sabrina her guild her daughter Anaïs (from her first marriage a long time ago it dates back to the 2000s by the)
The animatronics Freddy Bonnie Chica Foxy and goldie
🐻🐰💕🐢🖤💘
Situation: in a relationship married with Donnie from tmnt2012 besides the turtles are her second family she considers Donnie's brothers as they are brothers 
 💜❤️💗💙🍈🕷️🕸️
Magic: given that she is a fairy she practices spiders the queen of spiders who is one of my OCS trained her since that day she practices this magic but not only another woman also an extraterrestrial woman from the icy moon of Europe took the magic of darkness from him also Alice is one of the sisters of the Clan Bianchi sisters to be the strongest also just like Marina my oc and her sister she is very powerful 
I won't say more about her 
🙋💁🙆🙅🤷🙎
The story of my oc Seika Aka Alice: 
Physically she is a young woman of 32 years old with long black hair with a rather unattractive physique, she is physically enveloping and she still has generous shapes which makes her, like her sisters, a very pretty girl. 
Brown eyes of course 
As a fairy, her hair changes color and becomes a light mauve purple and her outfit is that of a purple Chinese kimono with a bow at the back of her combat costume 
Like Marina, her sister and she is sisters, she has a mask that covers her face so that no one sees who she is, her favorite combat weapons are her two taisen and two eirsen drossel too



My Oc Seika Aka Alice Oc Multiverse 
Cette oc est ma mienne elle est née en 2005 c'est la que je l'est créé même avant j'ai envie de dire 
Car je l'est fait durant les années 2000 donc merci de ne pas la dessiner ou de la copier 
Tout dessins fait de mon personnage oc 
Sans mon autorisation sera bannie de mes amis 
Je ne permet pas qu'on touche a mes Oc's que se soit mes Oc's et ou my Oc Marina
Merci de respecter cela 
👹👺🎃❤️🧡😻😸😺
Nom Bianchi Piseddu ( elle porte mes deux nom de famille celui de ma mère et de mon père)
Prénom : Alice 
Surnom : Seika Princesse 
Age : 33ans * comme moi vue que je suit mon personnage oc *
Race : fée mage semi humaine 
😈👿👻💀☠️👹
Famille : c'est sœurs qui son mes Oc's Marina Adeline Stéphanie Caroline Charlotte et Amandine et Sabrina sa guilde sa fille Anaïs ( de son premier mariage il y a de sa longtemps sa remonte dans les années 2000 par la )
Les animatroniques Freddy Bonnie Chica Foxy et goldie
🐻🐰💕🐢🖤💘
Situation : en couple marier avec Donnie de tmnt2012 d'ailleurs les tortues c'est sa deuxième famille elle considère les frères de Donnie comme c'est frères 
 💜❤️💗💙🍈🕷️🕸️
Magie : étant donner que c'est une fée elle pratique la des araignées la reine des araignées qui est une de mes OCS la entraîné depuis ce jour elle pratique cette magie mais pas que une autre femme aussi une femme extraterrestre de la lune glacée d'Europe lui a pris la magie des ténèbres aussi Alice est l'une des soeurs du Clan Bianchi sisters a être la plus forte aussi tout comme Marina my oc et sa sœur elle est très puissante 
J'en dit pas plus sur elle 
🙋💁🙆🙅🤷🙎
L'histoire de my oc Seika Aka Alice : 
Physiquement c'est une jeune femme de 32ans avec de long cheveux noir au physique assez non avantageux elle est enveloppé physiquement et elle a quand même des forme généreuses ce qui fait d'elle comme c'est sœurs une très jolie fille 
Au yeux marrons bien sûr 
En fée c'est cheveux change de couleur et ils devienne d'un violet mauve clair et sa tenue est celle d'un kimono chinois de couleur violet avec un noeud a l'arrière de son costume de combat 
Comme Marina sa sœur et c'est sœurs elle a un masque qui lui couvre son visage pour ne pas qu'on voie qui elle est c'est armes de combat de prédilection son deux taisen et deux eirsen drossel aussi 





Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

présentation de ma oc Marina c'est a dire de moi même

quand ont me contacte pour un gros projet ^^